Телефон: (032) 297-15-14
Факс: (032) 276-75-92

Часті запитання

  • Чи блокує провайдер порти? Відкрити чи Закрити
    Ми не блокуємо жоден з портів.

    Для перевірки можете виконати наступне: Створіть резервну копію налаштувань модему переведіть модем в режим міст, налаштуйте з'єднання на комп'ютері, вимкніть брандмауер, підключіться до інтернету і Ви побачите повністю прозоре з'єднання - жоден порт до Вас і від Вас не блокований. Для повернення модему в режим роутера скористайтеся створеною резервною копією. Єдине в чому може бути проблема, якщо Ви здійснюєте задачу пов'язану з підключенням до вашого хосту ззовні, це Динамічна (змінна) IP адреса, що отримується Вами при авторизації, для перевірки ми можемо надати Вам статичну (постійну) IP адресу.

  • Яке необхідно обладнання для підключення послуги? Відкрити чи Закрити
    Для підключення послуги необхідно:
    Персональний комп'ютер або Роутер з комплектом кабелів.
  • Що треба знати для налаштування роутера (щоб він автоматично підключався до інтернету
    і не треба було створювати додаткове підключення до інтернету на комп'ютері (комп'ютерах))? Відкрити чи Закрити

    Ім'я та пароль для доступу в мережу Інтернет. (вказується при підписанні угоди).

    Необхідні параметри протоколу TCP/IP конфігуруються автоматично при встановленні сеансу зв'язку за протоколом PPPoE.

  • Зміна пароля Відкрити чи Закрити

    У разі необхідності змінити свій постійний пароль вам буде необхідно зявитися в офіс КОНТЕХ та написати заяву на зміну паролю або перейшовши за посиланням . Будь-ласка, зберігайте пароль у надійному місці.

    Якщо ви змінили пароль, вам потрібно ввести новий при наступному підключенні до Інтернету.

  • Зміна тарифу Відкрити чи Закрити

    Змінити ваш поточний тарифний план можна лише з першого числа наступного місяця. Для цього вам буде необхідно з’явитися в офіс КОНТЕХ та написати заяву на зміну тарифного плану або перейшовши за посиланням.

  • Як я можу сплачувати послуги Контех? Відкрити чи Закрити

    Інформацю щодо оплати послуг Ви знайдете ТУТ.

  • Не вдається встановити з'єднання: код помилки 651, 678, 815
    "Немає відповіді" ("The remote computer failed to respond") Відкрити чи Закрити
    Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    Відкрити "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" ("Start" -> "Control panel" -> "Network Connections") для Windows XP, "Пуск" -> "Панель керування" ("Start" -> "Control panel")
    В розділі "Мережа й Інтернет" ("Network and Internet") оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань" ("View network status and tasks").
    В лівій колонці вікна оберіть пункт "Керування мережевими підключенями" ("Управление сетевыми подключениями", "Change adapter settings") для Windows Vista/7.
    Натиснути, правою кнопкою миші, на іконку "Підключення по локальній мережі" ("Local Area Connection") та вибрати пункт "Увімкнути" ("Enable").
    Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з'єднання.
    Мережевий кабель не під'єднано/під'єднано не надійно.
    Перепід'єднати мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).
    Підключення заблоковано системою захисту.
    Перевірити налаштування систем безпеки (антивірус, фаєрвол), тимчасово їх відключити.

    УВАГА! Потрібно тимчасово відключити системи безпеки незважаючи на те, що Ви не вносили змін у їх конфігурації, а до того зв'язок був. Після завантаження оновлень систем безпеки, встановлень нових програм або їх некоректної роботи конфігурації можуть змінитись АВТОМАТИЧНО.

  • Не вдається встановити з'єднання: код помилки 691
    "Немає доступу, оскільки ім'я користувача та/або пароль недійсні в домені."
    ("Access was denied because the user name and/or password was invalid on the domain.") Відкрити чи Закрити
    Не вірно введено логін і/або пароль.
    Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль відповідно до договору, враховуючи реєстр символів та розкладку клавіатури.
    З'єднання з використанням даного логіну, вже встановлено.
    Імовірно, логін та пароль потрапив до сторонньої особи. Необхідно змінити пароль та звернутися за допомогою у технічну підтримку.
  • Не вдається встановити з'єднання: код помилки 718
    "Таймаут PPP" ("PPP Timeout") Відкрити чи Закрити
    Використано заборонені символи під час автентифікації (введено кирилицею, використано пробіл).
    Спробувати повторно авторизуватись, перенабравши логін та пароль відповідно до договору, попередньо очистивши відповідні поля, використавши такий метод: встановіть курсор в поле логіну, натисніть комбінацію клавіш Ctrl+A та Delete для очищення поля, теж саме необхідно зробити з полем паролю.
  • Не вдається встановити з'єднання: код помилки 769
    "Вказане місце призначення недосяжне." ("The specified destination is not reachable.") Відкрити чи Закрити
    Відключений мережевий адаптер, через який встановлюється підключення.
    Відкрити "Пуск" -> "Панель керування" -> "Мережні підключення" ("Start" -> "Control panel" -> "Network Connections") для Windows XP, "Пуск" -> "Панель керування" ("Start" -> "Control panel")
    в розділі "Мережа й Інтернет" ("Network and Internet") оберіть пункт "Перегляд стану мережі та завдань" ("View network status and tasks")
    в лівій колонці вікна оберіть пункт "Керування мережевими підключенями" ("Управление сетевыми подключениями", "Change adapter settings") для Windows Vista/7,
    натиснути, правою кнопкою миші, на іконку "Підключення по локальній мережі" ("Local Area Connection") та вибрати пункт "Увімкнути" ("Enable").
    Підключень може бути декілька, їх всіх потрібно увімкнути, щоб не упустити те, через яке запускається з'єднання.

    УВАГА! Якщо іконка "Підключення по локальній мережі" ("Подключение по локальной сети", "Local Area Connection") відсутня, необхідно встановити драйвер до мережевого адаптера, який можна знайти на компакт-дисках, що постачались комплекті з комп'ютером.

  • Не відкриваються інтернет-сторінки Відкрити чи Закрити
    З'єднання блокується системами безпеки.
    Перевірити налаштування програмного забезпечення, тимчасово відключити антивірусну систему, фаєрвол та різного роду системи безпеки.
    Несправний веб-браузер.
    Встановити інший веб-браузер або перевстановити існуючий.

    УВАГА! Веб-сторінки також можуть не відкриватись у зв'язку з прихованим процесом одержання/передачі інформації на комп'ютері.

  • Розривається з'єднання Відкрити чи Закрити
    Шкідливе програмне забезпечення ініціює розрив з'єднання.
    Перевірити комп'ютер на наявність шкідливого програмного забезпечення та троянських програм ОНОВЛЕНОЮ системою безпеки. Переналаштувати Інтернет-з'єднання згідно з покроковою інструкцією.
    Ненадійно підключено кабель.
    Перепідключити мережевий кабель (при підключенні кабелю повинен бути відчутний клік).
    Збій роботи драйвера мережевого адаптера.
    Перевстановити драйвер з компакт-диска, який постачався в комплекті з комп'ютером.
  • Як перевірити доступність того або іншого вузла Інтернет? Відкрити чи Закрити

    Щоб перевірити чи доступний в даний час ресурс Інтернет, під час сеансу роботи в мережі запустіть вікно DOS-сесії (Відкрийте меню "Start"/"Пуск", виберіть пункт "Run"/"Виконати", напишіть cmd (або command), натисніть OK)

    і в командному рядку введіть команду ping [ім'я ресурса].

    Для прикладу: ping www.ya.ru

    Якщо даний сервер доступний, тоді Ви побачите наступне:
    Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=28ms TTL=242
    Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=25ms TTL=242
    Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=25ms TTL=242
    Reply from 213.180.204.8: bytes=32 time=38ms TTL=242
    Якщо сервер недоступний, тоді Ви побачите наступне:
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.